【UTO |娛樂|浪漫婚活】網紅插畫師Johnee:「我嘅人生由我自己嚟負責!」

    點擊參加www.hkrd.com.hk

【UTO |娛樂|浪漫婚活】網紅插畫師Johnee:「我嘅人生由我自己嚟負責!」

網紅插畫師Johnee除了出名幫人畫食字gag人名之外,同時亦擁有多重身份,佢係插畫師、動畫師、教師、活動主持、唱作歌手及KOL,甚至曾出演電影狂舞派3。

影片:點播網易李秀恒訪問片段。

Johnee曾被內地一個交友實驗真人show邀請做嘉賓,內容係3男3女一齊住喺間豪宅入面,相處3日3夜,中間會有一些遊戲環節讓男嘉賓參與,佢表示係一次特別嘅體驗及嘗試。

畫十晚通頂收幾萬報酬

出道十年嘅插畫師Johnee覺得,隨住社交平台嘅興起,做創作嘅人唔需要擔心冇平台去發佈作品,而且仲會揾到自己第一班嘅fans base,亦會開始有品牌留意到,有機會有一啲聯乘嘅合作從而獲得工作嘅機會。但隨住近年KOL嘅興起,插畫師呢個行業都被歸類到與KOL齊名去爭豔鬥麗。工作可能收幾萬蚊,畫插畫要通幾十晚頂,但其他KOL影張靚相就有一樣嘅報酬,所以呢個行業確係比以前有更大競爭。

寄語年青人: 努力經營夢想

Johnee鼓勵時下嘅年青人:「如果未唸到將來嘅發展路向唔緊要,咁就專心讀好書,考好個試,就會有一條保險又安全嘅路,就一定唔會需要太擔心將來。但如果你係一個有想法嘅人,請你喺仲後生嘅時候,跟隨自己意向去經營自己想做嘅事。其實工作係佔左人生三分一嘅時間,如果將來嘅工作係自己唔鐘意或唔快樂嘅,再多嘅人工,你都係要用返嗰d人工去買返d快樂去慰藉自己;如果你係做緊你自己覺得有成就感或揾到自己價值嘅工作嘅話,即使再過程辛苦,你都會覺得係快樂,行到一條屬於自己嘅道路。」

對於喺香港從事藝術,Johnee家人唔支持?喺Johnee剛剛大學畢業嘅時候,其實自己已經確立左目標,要開自己嘅動畫工作室。於是媽媽做左一場鴻門宴,想勸Johnee正正經經揾份工,做創作太唔穩定,於是Johnee就拍枱話:「我嘅人生由我自己嚟負責!」,之後再解釋自己嘅planning,媽媽就比一年嘅時間Johnee自己經營工作室。結果佢喺嗰一年嘅時間,用佢獨特嘅風格殺出新血路,成功得到好多媒體嘅訪問及獎項,媽媽亦再冇投訴。

音樂:點播試聽”乞討”。