【UTO娛樂】周葆諭 努力keep fit 下一站回歸

點播影片。

FFx組合雖然已解散,但當時網上討論度最高,收穫了最多粉絲的,肯定是當年以16歲出道的周葆諭(Christy),長長秀髮、清純的外表,再配上一雙美腿,真係迷倒不少宅男。

現在在台灣高雄修讀職業治療Year 3的Christy,表示在畢業後有意重返香港。她也表示,因為「台灣好食好住」的關係,所以要「Keep住做運動維持身形」。

點播財經資訊。

Christy談起最近一次的旅遊經歷:「呢日大馬親戚帶我去左黑風洞(馬來西亞景點)嗰邊,沿途行果條樓梯好多馬騮,落返嚟嘅時候有隻馬騮捉住左我裙尾一陣,唔知佢想做咩,我仲要同佢講:『哎呀,我唔明你想點㗎,你放手啦。』點知講完佢真係放咗,同埋上去之前因為條樓梯好高怕走光,所以借咗披肩遮住條裙,但係又好襯,好似融入左嗰度啲氣氛咁。」

點播音樂。

#周葆諭 #Christy #UTO財經