永安 江陵+首爾冬日5天皇牌之旅 【獨家】2晚太陽郵輪度假酒店

今次介紹既係,永安旅遊既 江陵+首爾冬日5天皇牌之旅 【獨家】2晚太陽郵輪度假酒店 $2999起。黎緊三月開始就轉做江陵+首爾春日潮遊5天之旅,同樣入住兩晚太陽郵輪度假酒店, 行程有點不同,不過價錢貴點$3599起。春日團除國泰機,有機會坐大韓、韓亞、香港航空。

出發前準備, #爽Wifi# #Lockson# #旅行喼#

整體黎講個團都係值得推介,入住2晚太陽郵輪度假酒店(Sun Cruise Resort) ,坐國泰機,早去晚返 9:30AM 機去 8:00PM機番。領隊Kenny Yip 同Mickey Fung,照顧團友用心,Mickey 講解生動有趣。

旅程即將完結時,我們發生了小問題,好彩有Kenny Yip幫手,事情完滿解決,值得嘉許。

行程比較輕鬆,每日9:30-10:00出發,8:00pm 就番到酒店,不會太辛苦適合比較年長既人去遊玩。


太陽郵輪度假酒店位於半山上,風景非常優美。房間非常大,有兩張大雙人床,仲有張書台加一張4人食飯枱。早餐都非常豐富,特色有煙三文魚,食物補充都非常快。


通常韓國團都係燒烤同火鍋,今次團餐有 滿足五香豬手2018米之蓮推薦,首爾三大豬腳品牌之一。豬手肥而不腻,點左醋幫助消化。

另一特色餐係鮑魚人蔘雞湯,不過餐廳準備不足,長壽面有點不夠,有點不足,希望可以留意一下,其實做團餐既餐廳應該要準備足夠食物,好唔好食不是最緊要,吃飽就緊要一點。

另一特色彩滾筒烤豬肉,烤出黎鮮嫩多汁,加上韓式辣醬非常野味。

首爾 住宿麻浦Shilla Stay 2015年落成,酒店都算新,房內兩張單人床,雖然比郵輪酒店房間細了一大截,但都住得舒適,在江北市中心區,樓下有4條地鐵線,包括5號6號線及機場快線等,返到酒店後想再出去都很方便。

今次旅行團有加遊活動,韓國團10次都有5次有機會。係沙田分店問過佢話應該無,不過過最後都有,要40000won,加遊明洞,麻浦市場,和最後一天自助餐(自助餐品質還算可以)。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。