溫碧霞澳洲搵小模特兒為自家紅酒拍廣告

溫碧霞(Irene)早前到澳洲為自家的紅酒品牌「碧霞莊園Irene Estate」拍攝廣告,其中在海灘取景時,遇上當地一位可愛的3歲混血小模特兒Evelyn Roach,Irene一眼就睇中小美人Evelyn,即時臨場邀請Evelyn充當小模特兒。
小小Evelyn見到美麗又愛心洋溢的長髮姐姐Irene也被吸引至兩眼發光,主動拖著Irene的手,不時望著Irene讚好靚。拍攝當天的海邊相當大風又帶點冷,兩人坐在沙灘上溫馨地互相撥弄散亂的頭髮,又不停喁喁細語,最搞笑是場面相當溫馨之際,小小Evelyn突然發覺自己的外套裡面跟Irene姐姐一樣同是背心裙,突然堅持要脫下自己的外套,跟Irene姐姐一樣穿背心裙。
後來兩人再一齊坐在海邊玩沙,小小Evelyn又再突然發現Irene姐姐背心裙外,原來有件外套,夾硬要除去Irene姐姐的外套,愛心爆棚的Irene不想令小妹妹失望,聽話地除下外套,氹到Irene哈哈大笑兼心都軟曬。
一向十分喜歡小朋友的Irene冧曬說:「呢位小model真係好可愛,佢同我講,話想我做她的家姐,哈哈,超Cute。我地幫佢改咗個花名叫『小海潮』,我覺得Evelyn好似我,都有一把好靚的長髮,又喜歡海,又愛自由,又唔怕醜,她不用埋位時就會好乖咁靜靜地自己走到一旁玩沙,玩大字馬及跑來跑去,睇見她自由奔放,無憂無慮好開心的樣子,令我想起童年時在調景嶺通山跑的日子。」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。