翔揸劉灘落區拍MV 率六靚女跳餐飽

由彭浩翔、鄒凱光和劉翁三位大導組合而成的《翔揸劉灘 之 潮潮的吹》棟篤笑talk騷,繼十月開騷後叫好叫座,明年一月載譽重演,日前三位導演更親自落區,去到銅鑼灣、旺角、尖沙咀與六位靚女拍MV,嗌住《翔揸劉灘》最新口號:彈高你!三位導演率領六位泡泡星女孩麥紫莉(Chili)、何洛沂(Ashley)、張若錡(Angus)、張家酩(Jay)、詹可琳(Kimmi)和湯沛宜(Toto)日前去到香港三大旺區,帶埋廣告牌和彈床,齊齊彈高你!
原來《彈高你》是三位導演為《翔揸劉攤》主題曲想出來的新概念,要邊跳邊嗌出不滿的人或事,拍攝期間邀請到不少市民齊齊跳、齊齊嗌,而六位泡泡星女孩當然跳到唔捨得停。
當中Ashley跳得最落力:「拍MV前兩日做密運動,本身雙腳已經好酸痛,初時都跳得唔係咁好,後來見到三位導演都跳得咁投入,可能俾佢哋感染咗!原來喺鬧市跳彈床係好開心架!好多謝三位導演諗到呢條橋,佢哋度嘅橋真係好正,好希望以後仲有機會參加到!」
同樣有份跳的Chili表示跳到駝背:「其實我好enjoy跳彈床架,不過我身型問題,胸前嘅重量令我個身每跳一下都會向前墜,拍完MV嗰晚覺得自己變咗駝背!」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。