【UTO |娛樂|浪漫婚活】如何成為男人眼中的 「魅力女性」

點解佢外表平庸但總係有好多男性朋友同追求者呢?睇落外表我仲吸引過佢!HK Romance Dating 偷偷話你知人氣女對異性的交際技巧啦!你都可以成為佢地嫁!

1) 保持基本打扮不濃妝

男人最愛似有若無的「素顏」化妝,但係唔係叫你唔好化妝,係化到好似無化咁的「自然系裸妝」。千奇唔好戴濃到出show咁的誇張眼睫毛同Deep V裙,如果你目標係一個對感情認真的好男人的話!

2) 保持神秘感讓他對你興趣不斷

唔使食過咩同做左咩都放曬係Facebook、WhatsApp佢知,得閒享受下私人時間,保持下生活神秘感,等佢好奇你做左咩搵你傾下計。女人要好似一本書咁,不斷豐富自己的內容,等佢有興趣「讀下去」,主動發掘你。

3) 豐富自我知識

無論男定女都會喜歡同識好多唔同事或者有不同人生經驗的人交談,同佢地傾計有趣唔會悶嘛!想要成為「人氣女」,學多d新知識、興趣,自不然會吸引到人地主動想黎同你做朋友啦!

4) 善用女性溫柔

多朋友的女仔一般俾人親切、易相處的感覺,佢會主動關心身邊的朋友。呢d舉動會令就算本身對佢無feel的異性朋友都對佢讚不絕口,產生好感。

5)幽默的聊天方式

受歡迎的女仔多數好識得製造新話題又係好好的聆聽者。平時可以學習同觀察下佢地幽默的溝通技巧。慢慢你都可以好似佢地咁輕鬆同異性相處嫁!