90後氣質CEO唯美天使副主席藍雪Carmen

90後氣質CEO藍雪Carmen唯美天使副主席,亦係唯美天使后冠及權杖既珠寶設計師。各位嘉賓各位觀眾大家好,我自我介紹一下先,我叫Carmen藍雪,係一位平凡既人,正正因為平凡,所以同大部份擁有理想既青年人一樣,響往不平凡人生,尋找屬於自己既路。

我好感謝有一個機會可以發掘天使優點,展示佢地內在同外在美既一面比大家。係天使訓練同工作實習過程中,我睇到係每一位天使就好似每一顆不同既寶石一樣,尋找屬於自己同鑽石一樣,與生俱來既光芒,尋找過程入面我地天使泥到舞台。

 

藍雪Carmen好友,擔任唯美天使后冠英國混血模特兒Stephanie Davidson,除了樣子討好之外擁有演奏級鋼琴既佢,亦係今年唯美天使鋼琴演奏表演嘉賓。

10月12日唯美天使選舉比賽日,吸引同多名商界及社會界知名人士支持,第一次擔任評審既Carmen藍雪,亦係當晚最年輕嘅評審之一!

藍雪Carmen致詞「用平凡介紹自己」「用寶石比喻唯美天使」
藍雪Carmen致詞講大方得體,不忘感謝在場既母親一直以來支持,同鼓勵一眾唯美天使,講出年青人一代既心聲。不如睇下當晚佢致詞,同一眾得獎天使!

雖然好多人都話做一位藝術表演者壽命及青春非常短。冇錯青春就係好短。不過我可以同大家講歲月雖然會帶走每個人如花盛開美麗,但歲月帶不走鑽石永恆不變獨有金光光澤,就好似我地天使一樣散發永遠內在既善良同美麗!
令每一位現場支持佢地觀眾,知道每位天使係一位懂憐憫,愛慈善,大家心中既香港唯美天使小姐。將來成為香港人青年良好榜樣。希望妳地可以對香港慈善界同青少年設計界作一番貢獻。
係呢度多謝我媽媽對我既支持,您係我動力既來源!
最後,再次感謝在場每一位觀眾!
Facebook: Carmen Lan (藍雪)
https://www.facebook.com/Carmen.bluesnow

Ig: Carmen.bluesnow
https://www.instagram.com/carmen.bluesnow

The Beauty唯美
https://www.facebook.com/TheBeautyxHK/

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。