Taras28澳門開幕慶典 梁安琪繼續打拼做女強人

Taras28創辦人梁安琪近年打入美容界,創辦品牌並引入美容纖體產品Taras28到中港澳市場,最近Taras28悠藝產品有限公司在澳門舉行開幕慶典,邀得香港影視藝人童顏女神樂瞳出席,樂瞳身穿紅色低胸連身裙,大騷事業線及小蠻腰,明艷照人,與梁安琪及一眾賓客剪綵、切燒豬及合照,祝願品牌生意蒸蒸日上,生意興隆,場面熱鬧!
至於選美出身的梁安琪毅然放棄演藝事業,積極從商發展美容事業,累積了四年經驗研發出Taras28的美容產品,並在澳門正式舉行開幕儀式,下月更會在珠海開分公司,野心甚大:「依家公司有纖體同美白果凍,仲有減肥同其他產品陸續推出,希望生意愈做愈大。」

講到生意正式開張,她直言既開心又緊張,感激每位到場的生意朋友、賓客及樂瞳支持,為開幕一腳踢的直言終於可稍為鬆一口氣,但當然不會休息,會繼續為生意打拚做女強人。
每個女生都有貪靚一面,樂瞳亦不例外,近年更愈來愈愈Fit,不時在網上平台晒泳裝照,大騷玲瓏浮凸身段,她直言份外注意有助纖體的產品,平時會跑步、做瑜伽及游水,亦會選擇方便有效的健康補充品,例如Taras28的青蘋果纖體增肌消脂瘦身果凍,能減少吸收多餘的卡路里,促進新陳代謝,樂瞳說:「我平時比較懶,都想搵到有效快捷嘅產品,即係一支嘢就有幾個功效,護膚同減肥都一樣,你要知道自己缺乏啲咩再去補充返,例如我屋企有啲瘦身啫喱,有時減肥會好肚餓,就用代餐頂肚。」
為食的樂瞳表示近年變得更注意飲食,不會暴飲暴食,會細心挑選「有營食品」,講到減肥血淚史,她直言試過太急速減肥影響情緒更暈倒:「以前試過準備拍廣告好大壓力,想好快減到肥,就試下果汁排毒法,連飲十幾日,期間冇食其他食物,之後撞正生理期,我嘔同暈,阿媽拎桶畀我都拎唔切,我就眼前一黑暈咗,可能我體質唔受得咁涼,前排我check到子宮有朱古力瘤,所以飲果汁排毒真係太寒涼。」

鄧倩儀

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。