細細粒國內拍攝有口福 鯨吞杭州美食

陳嘉佳(細細粒)之前憑以韓紅LOOK於十秒內KO兩公升水令內地觀眾眼前一亮,最近她再下一城,於內地綜藝節目《嗨!藍朋友》特別企劃系列《演員的誕生》中再晒鯨吞絕技,為了讓所屬隊伍於「美食接對白」遊戲中勝出,細細粒不但一口氣記下並背誦了又複雜又難記又繞口的台詞,更於半分鐘內KO五人份麵量,嚇窒主持及在場其他所有內地演員。
雖然是節目中唯一一位香港代表,但細細粒卻完全未有因此失色,除了大晒母語上海話外,又在「晒演技」講大話環節,她更與電話另一邊的王祖藍,以極佳默契成功瞞騙敵隊過關,再度令現場所有人眼前一亮。

細細粒事後笑言是次拍攝行程雖然很緊密,但卻很開心能在杭州大啖美食:「我最鍾意食當地嘅串燒,嗰日做完嘢鬼咁肚餓,我就係咁易嗌咗啲嚟食,結果畀工作人員鬧爆,話我叫太多。我依家諗番當時食物送到嚟嘅畫面,又真係幾誇張嘅,但係我真係食得晒架;當然小朋友冇經過特別訓練就唔好學我啦!而且我係嗌埋畀工作人員,我覺得大家一齊辛苦咗咁耐,請佢哋食飯慰勞番佢哋係最基本。」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。