大學女神回歸 楊澤怡接拍青春戰記電影

Shirley楊澤怡正式回歸香港樂壇,第一擊係接拍青春戰記2,此片繼續由賀峰執導,平和慈善基金支持。
Shirley劇透電影以戒賭為題材,十分有社會意義。戲中Shirley飾演包租婆個女,跟男主角青梅竹馬,在男主角失落時伴隨左右,支持男主角渡過難關,Shirley第一次睇劇本時,曾問過導演,其實角色係咪喜歡男主角?導演講其實係無,但最好用有啲野咁去演,就會有效果,因為片中男主角其實係有女朋友,但都係要對Shirley用有啲野方式咁去演。
其中一段小插曲,係飾演男主角爛賭父親嘅黃文標,在現場拍攝時打趣到,既然戲中我租包租婆間屋好耐,即由細睇到Shirley大,甘呢場戲,我係咪都要用有啲野嘅心情去演呢?至於到底係什麼野?導演講大家到是場支持時就會清楚乜野叫做青春了。
另外,電影歌曲由Shirley主唱,準備錄音。有機會用【青春戰記】做歌名,歌詞講述年青人大學畢業,投身社,默默打拼,敢愛敢恨,令Shirley很感動,希望還心願有機會回去教育大學拍MV。到時歌曲更會在電影中穿梭成為配樂。實行歌影相棲,努力為演藝前途打拼。
Shirley坦言感謝導演和劇組支持機會和照顧。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。