許嘉浩出席旺角玩具店開幕當眾人面前話男神BB

許嘉浩Karl日前出席旺角玩具店開幕和男神BB擔任嘉賓,Karl當眾話男神BB死肥仔,Karl 話冇見一排男神BB真係肥咗好多,完全接受唔到,建議佢立即減肥,仲講笑如果唔減肥下次唔出嚟見佢,強烈要求佢減咗肥先好出嚟見人。不過都欣賞佢工作態度和表現。知道佢最近係一間上市公司工作做得好成功,更爆出男神BB平均每個月七位數字收入值得嘉許。
聽到男神BB驚人數字收入,即刻上前追問.佢就好謙虛笑着同我講多勞多得.好快就轉左話題,點樣再追問都唔講收入,可能佢驚報稅。
今次男神BB出席旺角兆萬一樓kidult 創意品牌玩具店擔任嘉賓.好開心收到一份禮物,就係一隻bearbrick 400%蠟筆小新。當初男神BB只係顧客經常性幫襯老闆kow.最後成為好朋友,冇諗過今日會收到禮物。男神BB好欣賞Kow和他的台灣拍檔Ben Yang,佢哋兩兄弟攜手打造台灣bearbrick 地標.今日仲黎到香港開分店。真係好想同佢地一齊合作。更透露在網上其實係認識左台灣Ben Yang 先.之後返到香港買bearbrick 才認識到Kow,最後發現原來佢哋係合作夥伴兄弟,覺得好神奇好似上天安排。問到男神BB有冇諗過開返一間玩吓,立即回答我:梗係有啦:預計用七位數字。單憑佢講呢句說話,我就知道佢每個月嘅收入。

Kow向我哋爆料.本應在網上認識男神BB覺得佢好出位,甚至乎覺得佢傻傻地,當時每日追開佢拍嘅片。都覺得幾搞笑,有一日真係冇諗過佢會經過鋪頭問價錢,當時見到佢好有禮貌係一個正常人,我都好出奇。熟咗之後先發覺原來佢真係好正常。仲好有禮貌,不知不覺同佢做咗朋友,唔識佢嘅人可能會唔會佢,之後知道佢當時up人氣原來都係想搵兩餐。覺得佢頭腦好聰明。因為見到佢今日嘅結果反映佢當時所做嘅一切是沒有白費的,好欣賞佢積極樂觀態度。就算有好多網民批評佢鬧佢,佢從來都冇任何回應。反而同我講更加開心,如果冇咗佢哋嘅回應今日就冇可能成功。我都知道佢加入左一間上市公司。做得非常成功,好想跟佢學習點樣用一個咁短嘅時間搵咁多錢。
男神BB今次極力介紹Kidult Toy x Holy Fab

結合潮牌 ,潮玩於一身的店鋪
Kidult Toy x Holy Fab 複合式門市繼四月台北東區開業後,擴散至香港旺角兆萬中心
Holy Fab 主要販售各種最火熱的潮流品牌服裝球鞋 當中包括 Superme Off White Atmos限定 等等…..
除此以外 日本品牌潮玩 Be@rbrick 甚至村上隆版畫都可以在這找得到 應有盡有!
近這幾年在中國內地,東南亞,歐美等各地興起潮流藝術品及搪膠玩具熱潮。

而Kidult Toy 旗下的 地獄玩具門市(Hell Toy)正正主力發展潮流藝術家產品事業,除了販售以外,Kidult Toy 積極推廣世界各地的藝術家,目前為止Kidult Toy 已經簽下16位藝術家,未來也會為他們的創作發揚光大。

⭐Kidult company Toy⭐
旺角西洋菜街兆萬中心1樓118號

男神BB的最愛,有錢都買唔到。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。