[Stars Girl] 《喜出望外》奇妙電視主持霍嘉恩Gracey

今次嘉賓喺奇妙電視藝人霍嘉恩Gracey,她現時主持的節目有逢星期一至五晚上十點半播放《喜出望外》。Gracey從台灣讀書回來後,做過一年模特兒工作,之後就成為有線電視藝人。

Gracey首個參與節目《為食情報局》是介紹好食的地方,被問及難忘事件,她笑言:「有次生日撞正拍攝,當日要試16款食物,再加埋慶祝啲生日飯,就令到自己胃口變得相當大! 」 而《喜出望外》除了介紹吃、喝之外,還介紹玩和樂,Gracey就話今次節目獻出很多自己人生第一次。

被問及第一次,Gracey就笑談:「最近的一輯節目就去了海南島當地介紹,而今次的旅程就喺一個大考驗,平時唔玩水上活動及機動遊戲的自己,因拍攝緣故,要挑戰多個水上樂園設施,自問細膽的自己,嚇到面青青,好彩最後都堅持順利完成拍攝;而另一個就是拍攝古兜溫泉,當時節目要介紹SPA,要在鏡頭前裸背上身,怕羞的自己就喺緊獻出螢幕第一次! 」

拍攝飲食節目就最驚會越食越肥,Gracey自言:「平時一日拍攝兩間餐廳,中間時間就唔會再食,夜晚都儘可能唔食!」Gracey除了口才了得外,唱歌都有一手,對於會否出歌就等公司安排,她亦希望將更多元化的自己帶給觀眾。

攝:Tommy Tang
化妝: Hon Suet Man

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。