[新歌推介] 蘇慧恩關西落水拍《小街燈》MV 凍到打冷震

歌手蘇慧恩(Ophelia0早前到日本關西拍攝慈善旅遊書《蘇慧恩Ophelia So関西之秘景》,為苗圃行動幫助絢面建學校籌款,Ophelia並順道為廣東新歌《小街燈》拍攝MV,國語版則名為《多少日子》,兩首新歌的CD更收納於她所著作的慈善旅遊書內,希望大家一邊聽歌,一邊欣賞美景。
新歌MV在關西白鬚神社的水上鳥居航拍,Ophelia在只得攝氏九度天氣下穿著大露背紗裙下海拍攝,她笑言:「我平時好怕凍,但今次為可以喺靚景拍攝,辛苦啲都唔怕,不過因為我落水之前冇做熱身運動,直接跳落水,點知落水唔夠二十秒,我已經忍唔住跳番上水,因為雙腳麻痹哂,對腳好似唔屬於自己咁,上水之後要不停跳幾分鐘,熱完身再落水先至好少少,但係我都不停在水中打冷震,幾乎要靚唔要命!」
Ophelia 表示:「今次拍攝真係要唱陳奕迅首《歲月如歌》,尤其係《天氣不似預期,但要走,總要飛》呢句歌詞真係好啱形容今次呢個旅程,本來計劃今次行程好鬆動,可以順道拍埋MV,冇諗到去六日,有三日都落雨,仲係又雷又雨,當時心情真係好灰,最後因為天氣太差,MV最終都拍唔曬,我地都要返到香港再坐船去澳門補拍,好彩最後MV製成品出來效果唔錯。」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。