[Stars Talk] 陳恩碩8月推出新劇《我們的青春日誌》夢想就趁年輕去追

又有校園劇目,星級年青導演陳恩碩帶同兩位《我們的青春日誌》女主角梁家恩、朱泳澄一齊黎到Stars Talk 同大家介紹黎緊8月2日開始試演既最新劇目《我們的青春日誌》。其他主要角色包括:男主角潘嘉駿及演校長的陳倩妮等。

故事係講一班(6D班)即將考DSE既學生,純情班長Jessica(梁家恩)一直好憧憬愛情既人,Nancy(朱泳澄)就係Jessica 既好朋友,同時係一個好鐘意收兵既校園女神。而男主角潘嘉駿就係Nancy 其中一只兵既故事。舞台劇包括:愛情、家庭、友情、教育等等,係一齣好岩教師、家長、學生收看的劇目。

朱泳澄:我本身都是一位DSE學生,對這個校園劇好有共鳴,當中有一位演員,戲裏戲外都非常入戲,帶動到大家氣氛。
梁家恩:見到好朋友Nancy 好女神Feel,收兵,題材好貼地,不過自己角色比較純情認真。
陳恩碩講到歌曲方面:當中有首歌叫《點指兵兵》, Nancy 又點指一個兵,成班兵一字排開,百老匯式經典「踢腿舞」。另一首歌又係好貼地既叫做《已讀不回》,當中有句係咁 「一個Tick 變做兩個Tick,兩Tick 變做藍Tick」,大家一定好有感覺。

感動位有男主角為夢想,《我有個夢》有夢想就趁年輕去追,親未有負擔,就應該去追夢,都無野可以輸。另一條主線係校長,佢睇名利睇得好重,最後會唔會因為這班學生改變到佢既價值觀,就留待大家入場觀看。在一個小小的空間,12個人加一些簡單道具,去完成今次舞台劇。

8月2日公演,加閞4場 8月 16,17,18,19日 不過如果Full 晒都會照加場。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。