安采妮同師妹程美段、娜美 出席媒體發佈會

日前藝人安采妮Charlie 同師妹新晉藝人程美段Kiwi、娜美出席由陳達仁舉辦的媒仁創意文化感謝祭發佈會,其他出席嘉賓包括:阿BOB林盛斌、小肥、陳嘉桓、莊思敏、范振鋒等。

安采妮Charlie表示:「跟隨經理人仁哥差唔多兩年喇,期間發生左好多事,有開心既都有唔開心既,一直見証住公司既發展歷程,今日公司能夠同咁多著名既藝人同機構一齊合作,而我亦都可以參與埋一份,好似發左場夢咁樣,而呢個夢,可以話係夢想成真。」
當被問到現在工作進度如何,將來有什麼發展,采妮滿心歡喜答道:「因為公司以做公關活動為主既,每個月平均都有成10幾個活動,通常都會安排我出席同擔任嘉賓,再加上我地本身都有開拍電影,呢一年間已經拍左兩部電影架喇,依家亦都已經籌備緊第3部喇,而最開心既係有一套電影『毛俠』,係宣揚救助流浪動物既意識,亦都係我最鍾意既主題,據我所知,都已經安排左9月份正式係戲院全線上映,而且係拍攝期間可以同幾位知名既前輩合作,獲益良多。最近公司仲加盟左兩位新人,Kiwi程美段同娜美,我地3個既發展方向各有不同,我宜家叫做係人地師姐喇,希望做個好榜樣,同埋希望仁哥同公司發展順利。」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。