陳凱琳現出席FILA x 珍寶珠新品發佈會 分享同男友甜蜜逸事

藝人陳凱琳(Grace)銅鑼灣出席運動品牌 FILA發佈會,更向圍觀市民大派糖果。陳凱琳就透露與男友拍拖做運動感覺待別甜蜜,更在台上許願「想日日攬住佢」,仲即席分享同男友鄭嘉穎甜蜜逸事:「最Sweet的一次就是我去泰國學打泰拳,突然台下聽到一把聲音叫我加油,原來就係嘉穎,有佢幫我打氣同鼓勵覺得好Sweet。即時覺得自己都好有姿勢。」

陳凱琳仲話自己近排鍾意「黑房踏單車」,仲玩到上癮:「不過黎緊我都要去新疆拍《包青天》,都帶齊書同電腦架喇,因為除時坐車去目的地仲耐過拍嘅時間,朋友都話當地好靚,希望有時間去參觀。(嘉穎在泰國拍戲去探班?)佢過幾日就返,想佢專心拍戲,因為一開機就拍十幾個鐘,想佢專心拍戲。(擔心佢中暑?)有擔心架,叫佢飲多D水,同埋當地都有冷氣比佢抖涼。」。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。