[Stars Girl] 《說故事的女孩》陳奕僖Karena


擁有性感身材和甜美氣質的陳奕僖(Karena),曾替不同品牌、雜誌、報章拍攝平面廣告,也曾擔任飲食節目主持,更於TVB客串演出綜藝節目。於2015年更參選了中華才藝小姐並進入15強,及後跟隨著名導演李主持在北京戲劇學院修習演戲課程。同時間,也跟隨知名唱歌老師張佳添學習唱歌技巧。直到最近Karena請來恩師張佳添為她監製2首處女歌,分別是國語版《說故事的女孩》及廣東話版《講故事的女孩》。



《講故事的女孩》嘅內容大概係講,兩個人你知唔同嘅世界唔同性格,兩個人相處就唔一定要有同一種興趣,因為曲風都係比較輕快,所以歌詞都係用啲比較樂觀嘅相處模式,而即將拍攝嘅MV,都會用男女主角係好唔同好極端嘅性格做呢個題材,而希望下一首歌會係一啲比較抒情,同埋感性啲嘅歌。除唱歌外,Karena都希望參與電影拍攝,希望能有機會主演傷感、感性的角色。

攝:Tommy Tang
MUA:Peggy Wong

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。