[K韓公社]—–Aki有禮物想送比你地呀!

唔經唔覺男團BTOB又要黎香港開CONCERT啦!!而呢次好開心主辦方佢地送左2套(一共4張)價值$1080既門票比aki呀!有好野當然要同大家分享啦!

Aki會係呢度送出一套比大家!!只要完成兩個步驟就可以啦!

步驟1) LIKE STAR HK 娛網 粉絲專頁

LINK: https://www.facebook.com/starshk/?fref=ts

步驟2) 係呢個POST到TAG一位朋友,再留言話比aki知,你點解咁想睇BTOB啦!

結果會係7月12日晚上時間公佈架~而得獎者會有專人聯絡你喔!

O.S :(喂喂喂!!你仲有一套去左邊呀!!咪扮哂野自己吞左呀=___=)

你地放心!我又點會咁對你地呢~~而另一套,交左比aki既老友「B家」佢地玩呀!想知道要點樣先拎到?就留意佢地既Facebook粉絲專頁啦!

B家닭갈비FB專頁:

https://www.facebook.com/Bgafamily/?fref=ts

Aki C

大家好!我叫Aki呀!雖然個名好日本,但我都係偽韓人一名,只要係關韓國既野,不論KPOP、韓劇、韓食、韓景點乜乜乜….都關我事架!而我係到都會分享下我同韓星合作過既所見所聞,當然唔少得去韓國玩既趣事啦!希望大家多多指教呀! FACEBOOK: Aki Sakura