明記潮館《潮味之天使KOL》第一場 街頭試食劉婷婷先贏一仗

昨日明記潮館舉行 《潮味之天使KOL選舉》 第一場初賽,四位潮味之天使分別係:劉婷婷Coka、董頴恩Madonna、Queenia、巴金花Lily,爭奪決賽資格。現場大批途人圍觀及試食。

四位靚女今次整既菜色係 明記其中一味招牌菜「紫蘿生煎雞」。大廚航哥在比賽前,在廚房向眾人示範一次,講解造法及注意事項。四位靚女現場煮得有板有眼,原來佢地係屋企都有豐富入廚經驗。

經過二十分鐘,眾美女分別完成「紫蘿生煎雞」, 航哥及觀眾分別進行試食。

劉婷婷Coka 在現場觀眾試食,得票最多共7票。

雖然劉婷婷Coka (右一),比其他幾位領先少少,但大廚聰哥就比較喜歡巴金花Lily(左一),覺得最似樣,而網上人氣投票董頴恩Madonna(右二) 就領先中,幾位都有機會進入決賽。

直播Live(投票link)
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=321402838272734&id=294441050968913

參加者
1-劉婷婷Coka
3-董頴恩Madonna
4-Queenia
5-巴金花Lily

評分標準
大厨評分:50%
現場觀眾:25%
網上投票:25%
格式:寫
支持參賽者姓名:
支持打氣說話:
明記潮菜:紫蘿生煎雞

小朋友試完四為靚女姐姐既出品,最欣賞Coka 姐姐既廚藝。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。