唐貝詩、唐貝欣愛上寶貝迷你倉

平時唐貝詩Lydia、唐貝欣Fiona 兩姐妹 與妹妹唐貝欣(Fiona),最近就為屋企越來越多的物品煩惱。

Lydia 話:有朋友就介紹迷理倉比我。開頭我唸點解屋企都有地方,點解仲要用迷你倉,同時都鐘意一件件衫攞出黎既感覺。

Lydia、Fiona去完之後就覺得交通好方便,駕車去到就直接入到貨倉,入面很整潔,跟足防火條例,好安心。同時寶貝迷理倉,同佢地兩姐妹一樣又係貝貝,所以都好鐘意間迷你倉。

 

寶貝迷你倉

寶貝迷你倉(鴨脷洲大昌)位於鴨脷洲利南道,在大昌汽車維修中心3樓。設有免費車位,用戶可自駕直達大門,令整個搬運過程更方便快捷。

可以在迷你倉入口前卸下想要儲存的物品,還可以免費借用推車來搬物品。

http://www.bbministorage.com.hk/
地址:香港鴨脷洲 利南道111號 大昌汽車維修中心3樓

 

 

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。