蔣祖曼疑意外拍攝靈異照片 邵仲衡被駱振偉「投訴」重女輕男

邵仲衡、尹揚明、蔣祖曼、駱振偉、陳子豐及楊偲泳正為ViuTV劇集「詭探」趕工,日前在尖沙咀一間酒店內取景,楊偲泳自爆因為聲浪過大被住客投訴,:「本來我做警察要爆門好型好大聲架,依家變做細細聲咁講對白,都唔知點算!點知拍拍下突然停晒電同冷氣,我以為又嘈到人比人斷水斷電,原來有個同事太好手尾,出房掹走左張房卡,嚇左大家一跳!」。

見慣大場面的邵仲衡無懼投訴,笑言於酒店取景拍懸疑劇集開始先河:「你知我地幾多道具架啦?係五星級酒店度燒溪錢、拜神,梗係會嚇親人啦!所以人地咁都肯會場地,我地要感恩!」。

駱振偉與邵仲衡(孝哥)劇中最多對手戲,但孝哥偏偏不記得自己名字,令他感到不是味兒:「我真係要投訴啊,孝哥同佢地(蔣祖曼、楊偲泳)都唔係成日拍,就記得晒佢地啲名,我日日同佢開工就淨係唔記得我!我懷疑佢係重女輕男!」

而蔣祖曼早前疑似攝下靈異照片,更屢次發惡夢:「我發夢自己喺上次九龍塘拍攝個場地開工,點知突然鬼上身,你地又冇理我。而今次張疑似靈異相就係喺嗰度影架喇,雖然我都相信只係反光,但最古怪係陳子豐幫我連還快拍幾張,淨係得呢張出現,而事後子豐仲話壞左電話,都唔知係咪借我過橋買新機!」

尹揚明反駁話:「你地係咪胡思亂想咋,快啲攞比我睇下先!我自己就唔知有呢張相,不過九龍塘個場景係好古怪,冇水冇電就連去廁所都要落樓下更亭,我自己就信鬼神,不過我冇害人就唔會驚囉!」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。