[婷婷推介] XPower 皮革鋁合金多用途藍牙自拍杆套裝

XPower 之前推左 9合1鋁合金多用途藍牙自拍杆套裝,最近推出左新版本 XPower 皮革鋁合金多用途藍牙自拍杆。

早前,劉婷婷Coka 經理人見佢要做直播,所以就比左自己私人個支Xpower 藍牙自拍杆婷婷返去試用。試用過後就覺得好好用,Xpower 設計外型同耐用,都係同類產品最好既,坊間的自拍杆好易爛。婷婷話:今次仲用左金色配合皮革,覺得好靚,佢覺得依支岩女仕用,因為比黑色版本輕,長時間自拍,出街放入手袋都不會覺得重。

今次版本就支持運動相機 如果想放相機就記得買番黑色版本。


鋁合金多用途藍牙自拍杆套裝
•9合1套裝
•特多配件: 鋁合金自拍杆、伸縮手機夾、分拆式藍牙自拍器、三腳架、手機魚眼鏡、微距鏡、廣角鏡、布袋、皮革手繩
•高貴PU皮革及耐用鋁合金物料
•藍牙3.0自拍器(Micro USB充電)
•三合一手機外置鏡頭
•支援iOS & Android
•支援手機(5.3-8.1cm)及運動相機

五段伸縮: 24.5 -95cm

黑色就適合男仕用,有一定重量。黑色版本可以支援相機接頭。

網上訂購 HKTV Mall
Xpower – XPower 皮革鋁合金多用途藍牙自拍杆套裝 – 金色
Xpower – XPower 皮革鋁合金多用途藍牙自拍杆套裝 – 黑色

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。