胡琳生日會與粉絲談心

胡琳Bianca日前出席由粉絲舉行的生日會,數十名歌迷送上蛋糕及氣球,每人更可與胡琳單獨對談2分鐘:「成個過程好好笑,佢地個個扮晒震定,點知一坐低就口窒窒唔知講咩好,不過我都會把握機會多謝番佢地支持!」。

胡琳現忙於綵排風雲舞台劇,稍後亦參與拍攝《溏心風暴3》,將期表排得密麻麻:「好多人都擔心我點分配時間,其實只要準備充足同心態好就可以應付!我一早知道今年會好忙,公司安排左好多具挑戰性工作比我嘗試,音樂劇、拍劇過去都冇機會去做,今年按計劃進行努力工作。」

胡琳坦言音樂仍放在首位,向歌迷保證再出新廣東歌:「今年仲會有新嘅廣東作品推出,依家又係演員又係歌手,要好好兼顧呢幾個身份!遲點拍《溏心3》 我都緊張架,期待同一班好戲之人對戲,自己會以學習心態去拍攝,人地咁多經驗,應該好快投入到角色!」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。