唐詩詠出席韓國護膚品牌新品發佈會

來自韓國LG旗下的天然護膚品牌belif,不單是純天然草本植物護膚專家,還堅持嚴選天然優質的草本植物做原材料,減少奢華包裝及宣傳,真誠地為肌膚提供安全而有益的功效,故一直備受大眾推祟及支持。今日,belif更特別邀請到同樣崇尚天然健康的唐詩詠 (Natalie)和大家分享護膚及健康心得。

近日忙於拍攝古裝劇《天命》的唐詩詠,搖身一變以一身活潑造型出席護膚品牌belif於金鐘舉行的新品發佈會,當被主持人問到拍劇經常捱更抵夜的她,皮膚如何保持又白又滑的時候,Natalie直言平日非常著重皮膚保養,她喜歡選擇天然的食材及護膚品:「我自己本身好鍾意天然嘅嘢,覺得會對身體好啲,所以食材同護膚品都會盡量揀返啲天然嘅嘢。最近拍戲果陣都有食下莓同果仁咁當零食,可以減慢細胞衰老速度之餘,又可以抗氧化,膚色都會靚啲架!」

另外,Natalie坦言一定會爭取時間做運動,因為做運動都可以達至抗氧化效果保持身心年輕:「我近排買咗個新玩具叫shake shake啞鈴,呢個啞鈴同平時嘅有啲唔同,要用shake嘅方法嚟做,咁樣做可以加強鍛煉效果架。平時如果唔得閒落街做運動,我都會係屋企用呢個啞鈴做下啲簡單動作,鍛煉下肌肉同線條,最緊要keep住日日做,好似護膚咁,咁就可以好全面咁樣抗氧化同保持年輕架啦!」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。