跳唱歌手火爆象 一次過推兩首新歌《黑夜女王》《沉淪的天使》

ele_ (10)日前跳唱歌手火爆象.Ele(孫佩儀)出席育苗開幕活動 問到新歌反應,象象表示兩首新歌《黑夜女王》及《沉淪的天使》在中國各大平台同步推出,包括: 微博、QQ、蝦米 、酷狗…等等。

ele_ (7)

象象:好開心丫,估吾到出左幾日以經有過百萬點播了。雖然一般網絡電影都幾千萬點擊,但作為一個新人第一次推出新歌短短幾日,過百幾萬點擊以經好開心。

ele_ (3)

最近忙咩?

最近都系忙於司儀同主持工作為主。希望大家都會收聽黎緊1月13日開始首播既節目《全城潑水猜猜猜》由《香港電台-數碼31台》逢星期五晚上9點至10點, 期間都會播出我2首新歌。

ele_ (11)2首新歌反應咁好,幾時出MV?

象象:MV 2月先開拍,依家仲籌備緊因為跳唱歌要夾舞同夾Dancer期要準備既野都比較多。應該3至4月先推出。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。