蘇慧恩處女個唱 名製作人溫應鴻大讚今年最好

IMG_1047蘇慧恩Ophelia 昨晚九展Music Zone 舉行『賞‧激想』2016夢想啟航演唱會,名製作人溫應鴻同歌手林千豔Cady應邀出席。

IMG_1011
IMG_0989

亢帥克、溫應鴻

溫應鴻Adky話:令我最感到驚訝嘅因為我見到佢有驚人嘅進步,真係比佢嚇一跳。最開心係可以睇到有志氣嘅後輩,力爭上游湧緊上嚟,希望大家可以俾多啲機會比多啲空間佢地。今年Adky出席不少大大細細演唱會,通常睇完幾首就會職業病發作,馬上走人。但今場就見佢坐足全場,可想而知有幾精彩。嚟緊Adky會再為前cd voice主腦譚日康、林千豔、莫鎮賢、同埋張明敏等歌手,製作新歌。
IMG_0986

左起:潘敬祖Felix、梁奕藍、溫應鴻 、林千豔 、 可嵐、 馬嘉均

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。