唐貝詩《離家出狗》舞台劇完美落幕 轉戰內地宣傳愛護寵物

lydia_ (1)

唐貝詩(Lydia) 處女參演之慈善舞台劇《離家出狗》,已於昨日完美落幕。一連五場的舞台劇,每場均有九成入坐率,反應熱烈,令一眾台前幕後均注強心針。
lydia_ (7)

其實Lydia早於兩個月前已話劇綵排,而且每日服用鹹竹蜂養聲,她說:「雖然鹹竹蜂個感覺好核突,但為咗舞台劇講對白清晰,唔可以聲沙,所以朋友就教我食,為咗演出成功,我咩都得架。」雖然準備充足,但Lydia正式演出時依然緊張:「頭場開騷前,我係緊張到胃痛,甚至呼吸困難,好彩呢啲感覺只係頭一、兩場先發生,冇影響演出,之後冇咁緊張就冇問題。」
lydia_ (6)

是次舞台劇有真狗演出,同時亦帶出愛寵物的信息,基於反應好又屬慈善性質,獲得各方一致好評,故主辦單位正考慮移師內地演出,Lydia對此舉腳贊成:「今次咁成功,大家都希望可以喺內地重演,因為內地仲有好多地方食緊狗肉,要帶啲正面信息俾佢哋,其實狗狗真係人類嘅好朋友。」她更笑言,最好做夠500場。
lydia_ (4)

lydia_ (2)

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。