胡琳首次內地簽名會 自爆內地登台趣事

Bianca_ (3)

胡琳Bianca於11月18日出席第22屆廣州國際音響唱片展,並在會場內舉行唱片簽名會。胡琳表示第一次在廣州舉行簽名會,與歌迷近距離接觸:「好多FANS都透過微博短訊問我幾時會在內地舉行簽名會,佢地知道呢日舉行之後都好興奮,原來好多歌迷都係線上聽過我嘅歌,第一次接觸我真人!歌迷反應比我想像中熱情,睇黎都要同老闆傾下搞多幾次內地簽名會先得!」。
Bianca_ (2)

Bianca笑言每次赴內地工作都充滿挑戰,靠「執生」解決問題:「有時就自己大頭蝦,有時就主辦單位突然整D驚喜比你,好似今日咁,我去到樓下臨開車先發覺未執回鄉卡落銀包度,如果去到關口先發現就大件事啦!而上個月我去內地登台,上到台準備唱歌個陣,先發現首音樂錯左,原來對方從網上下載,歌名的確係啱啊,不過唔係我首歌囉,唯有執生叫停音樂再清唱!」
Bianca_ (1)

廣州國際音響唱片展被譽為世界四大民用音響展覽之一,Bianca除了舉行簽名會外,更參與各攤位了解製作「發燒碟」的新科投。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。