男臣BB《食爆香港》 第七集 高質素食物、平民化價錢《La Kaffa Cafe》

bb_food_ (1)今期又聯同嘉琪BB和曲赤做飲食節目,曲赤話最近真係肥咗,因為經常同男臣BB做飲食節目。今次真係好誇張,北角La Kaffa Cafe老闆未正式開始拍節目前已經安排左幾個菜式俾我哋食。

bb_food_ (7)

正式開拍的時候估唔到又多七款嘅菜式,實在太好招呼,款款菜式都好特別,尤其是招牌豬肋骨,肉質鮮甜,份量超大,系出邊根本冇可能食到,配埋紅酒,簡直係一級嘅享受,環境高級舒服,真係高質素平民化價錢,如果唔係男臣BB介紹,真係唔知道北角區都有一間咁抵食咁高質素嘅cafe。

bb_food_ (8)

bb_food_ (11)

嘉琪BB都話冇介紹錯,呢間餐廳幾款菜式都好特別,最重要價錢真係好平民化,老闆超好人。嘉琪BB 自己本身喜歡食個海鮮pizza,和帶子卡邦尼扁意粉。再配白酒真係高級享受。

男臣BB話呢間La Kaffa Cafe真係值得推介,未見過一間餐廳咁高質素平民化嘅價錢,嚟緊都會拍更多唔同國家嘅飲食節目比大家.希望大家會繼續支持我地《紅爆達人》
地址:北角明園西街2-6號明苑中心地下 La Kaffa Cafe
訂座電話:3153 2972

bb_food_ (13)

男臣BB密密接飲食廣告

bb_food_ (12)

嘉琪BB:呢段時間真係好努力,嚟緊仲有好多個廣告要拍攝,真係冇跟錯人,相信我哋《紅爆達人》飲食節目嚟緊會做得更加優質。

bb_food_ (18)

男臣BB最近成為網絡紅人之後頻密接網上飲食廣告.早前在網上出位,曾經接受過媒體專訪話出位嘅目的都係要創造網上廣告機會.估唔到真係成為網上飲食廣告新寵。

bb_food_ (9) bb_food_ (6) bb_food_ (5) bb_food_ (10)

Tommy LeungBB

男臣BB(梁家榮)TommyLeung 是網絡紅人《紅爆達人》隊長及福音電影編劇和導演。最初只是一位普通YouTuber ,之後認識到鄭文輝先生(甜筒輝)導演就開始踏上娛樂圈之路。他的獨特嘅性格,做任何事情都百分百投入,所以短短一年裏面在娛樂圈成為受關注人物。