丁樂鍶一身粉紅支持乳癌患者 轉往內地發展假期跟達明學戲

Ding (1)

日​​​前藝人丁樂鍶 (丁丁) 、雷晴雯 (Winnie)、何俊軒 (CTI) 等多位藝人獲邀出席由Medic Glow醫學美容中心舉辦,響應乳癌關注月為乳癌病患者及病患家庭籌款的「粉紅派對」慈善活動。

Ding (3)

就乳癌檢查,丁丁坩言可能因為自己年紀尚輕,所以未有認真重視:「身體檢查一直都有做,但以前就未有咁深入去諗「乳癌」呢兩個字,不過出席完今次活動,聽完醫生講解,以後會留意多啲,亦會提醒屋企人做定期檢查。」
Ding (4)​離開了HKTV後鮮有出席公開活動的丁丁原來轉移陣地到內地發展,同時亦有接拍電影:「內地同香港嘅演藝形態好唔同,初初自己一個人去真係好唔習慣,但耐咗反而覺得好多嘢都好值得我去學習,係一個鍛鍊自己嘅好機會。」

Ding (2)

​除此之外,丁丁亦為張達明學生,跟達明學戲:「達明哥真係好似一個寶庫咁,佢教嘅嘢學極唔完,有位咁勁嘅老師,我就更加要好好努力,先對得住自己同呢位好老師。」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。