梁皓婷日本奈良慶祝生日

shadow_ (3)

杜麗沙愛徒巨聲Shadow梁皓婷,近月終於錄了新歌~戲子, 忙了兩個月完成了第一首派台作品,終於舒一口氣,可以抽空去個生日trip。

shadow_ (6)生日飯就去左食秋季特別供應限定既蟹宴,食生日蛋糕前許願,係想繼續聲途順順利利,重出江湖哦,當晚其他日本賓客好熱情,大家合唱左日文生日歌比Shadow聽。
shadow_ (9)

今次去日本,好開心去左黑門市場魚生好新鮮而且好平,啲蠔大大隻,價錢係香港既一半都唔洗,食過翻尋味!
shadow_ (8)之後去左奈良睇鹿,佢地好可愛好胃食。而且食物賣相都相當精緻好似藝術品咁靚。

shadow_ (1)去完今次旅行差足電, 可以好好咁樣迎接嚟緊嘅新工作!新歌好快就會面世派台,回港後會全力拍MV和準備新歌簽唱會。
shadow_ (5)Shadow梁皓婷錄新歌,生日遊日本,願望聲途順利.

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。