《辣警霸王花》香香蔡潔落水全女打 崔碧珈浮台被踩胸

Movie_ (6)

下周四 (13/10) 正式在港、澳兩地同步上映、由錢國偉執導、黃永峰及黃柏高聯合監製的動作電影《辣警霸王花》,故事延續 80 年代霸王花經典,一眾新霸王花在片中由頭打到尾,其中一幕在馬來西亞取景拍攝的泳池浮台女子搏擊,講述岑麗香、何佩瑜 (Jeana)、鄭欣宜、崔碧珈 (Anita)、何佩珉及蔡潔 (Jacky) 等兩組學員着上bra top和短褲隻揪又群揪,畫面吸晴之餘亦動作悅目。

Movie_ (10)

今次 Anita 扮演一名有情有義但又烏龍騰雞的霸王花,當日她拍攝浮台打鬥戲,被其他女學員圍毆,咁就慘啦,「拍呢場戲差唔多所有演員都出晒嚟打,但因為浮台郁嚟郁去,會有一定難度,我哋拍踢腿、烏低嘅動作,好多時都NG,好容易唔小心跌低,係一路打一路跌落水,落到水仲要繼續打。」碌低兼變落湯雞都其次,最慘係Anita 被兩名霸王花夾攻踩她胸部,拍時真係滴晒汗,她說:「我覺得蝦碌架,嗰兩個扮反派嘅女仔踩住我上半身,一人一腳,但其實佢哋需要平衡,我哋係手捉住手拍呢場戲,不過今次成個過程拍得好開心,少少辛苦一定有,我哋睇咗部電影嘅效果,希望大家都喜歡啦。」

Movie_ (5)

Movie_ (12)

浮台上另一場戲肉係香香大戰 Jacky,兩個靚女互撻生魚,由浮台打到入水底,夠晒巴辣,Jacky說:「我同香香對打,係有好彩亦有唔好彩。好彩係香香係個非常sweet 嘅女仔,同佢相處係好開心,大家夾打鬥夾做戲都比較有默契,同佢做對手戲好舒服;唔好彩嘅係佢太過嬌滴滴,佢嘅手手腳腳好幼,我就好驚,死啦,對比香香我都好大隻吓,好驚整到佢;同埋我哋要由浮床打到落水,我哋兩個都濁親幾次,另外有個水底鏡頭都好講求默契,我哋又要閉氣又要喺水底扭嚟扭去,難度都高,但出嚟效果就好滿意。」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。