黃建東帶媽咪細佬食榴槤放題當做節

Wong_ (1)TVB藝人黃建東最近出席「榴槤BB」舉辦的榴槤放題活動,自少已是超級榴槤粉絲的他笑言前一晚興奮到睡不着:「我自小已超愛吃榴槤,最勁兩日食三個金枕頭,所以有得任食真係好雀躍。我連前一晚晚餐都專登食少咗留肚。」常話要減肥的東東坦言機會千載難逢,所以決定食完先減,最終吃了40粒榴槤仍然話未夠喉。東東特別帶埋媽咪及弟弟來食榴槤放題當食慶祝中秋節晚飯,因為中秋正日要連拍《迷》及《我瞞結婚了》兩劇,未能與家人共敍天倫:「由於我哋全家都係榴槤,,所以媽咪同細佬一見到啲榴槤已經兩眼發光,見到佢哋食得咁開心都好安慰,希望可以補償番我大時大節陪唔到佢哋。」

Wong_ (7) Wong_ (5)

另外,作為前香港先生的東東亦有留意今屆香港先生選舉,亦覺得今屆質素高個個都好大隻:「好彩我唔係今年選,如果唔係個身形一定被比下去。不過當年我都係靠才藝表演攞奬,所以做香港先生唔一定只係靠身形同埋樣貌,內裏一團火都好緊要。(想唔想keep返當年身形?) TVB已經有好多大隻仔,我反而想走搞笑路線做喜劇演員。之前好開心於《為食神探》做同志角色同埋咀楊明可以有咁多迴響,我唔介意繼續做一些另類的搞笑角色,最希望觀眾有日可以記得我個名。」

Wong_ (4) Wong_ (3)

Wong_ (8) Wong_ (2)

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。