男臣BB帶《紅爆達人》出席《忍不住的眼淚》中秋慈善宣傳活動

BB_ (6)

男臣BB本身都係一個網絡紅人.發現現今網絡資訊發達.中國市場網紅強勁.所以喺香港創造第一對《網絡紅人》成員有:隊長男臣BB、嘉琪BB、林峰BB、Tony BB 和錦威BB.透露嚟緊陸續都會加幾位靚女BB,務求令到所有人認得《紅爆達人》他們各有所長誓要將歡樂送結全香港人,未出道已經有贊助商支持佢哋,睇黎今次男臣BB創造呢班網絡紅人用盡所有心血時間.咁就拭目以待。

BB_ (3)

至於問到福音電影《忍不住的眼淚》上畫時間,原來已經安排左12月中係聖誕節前播放,仲史無前例搞咗一個好大型嘅音樂會來播放,更邀請左好多名人歌手參與,每一場座位人數有11,000人。準備連開幾場,門票城市售票網發售。

BB_ (5)

男臣BB話呢段時間為了福音電影每一日都要籌備安排所有事情,同一時間又要創造網絡紅人《紅爆達人》.佢話就算幾辛苦都值得,最重要係將福音嘅訊息感染到每一位未信耶穌嘅朋友,更透露 《忍不住的眼淚》第二集安排中。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。