石詠莉新歌《第三類接觸》 黃呈欣及鄧智堅分演男女主角,挑戰三級程度

音響展1

Hi-fi小天后 Sukie S(石詠莉) 將於10月9日舉行首次個人演唱會及於同月推出第二隻大碟,今次其新歌之一《第三類接觸》由男友鄧健泓(Patrick) 操刀曲詞,兼任mv導演、剪接及大茄,集多功能於一身。不過今次mv由知名舞台劇演員黃呈欣及鄧智堅分演男女主角,挑戰三級程度大膽演出,黃呈欣更半裸露出整個背部及股罅激演床戲;反而Sukie S和Patrick出鏡唔夠十秒,一閃即逝。

mv截圖1
該mv內容講述時下備受爭議的小三心路歷程,問Sukie S會否擔心男友出軌?她卻說:「如果我哋之間出現小三,我會打死鄧健泓,哈哈哈!」其實她對Patrick不知幾放心,對他百份百信任。

mv截圖9

mv截圖10
《第》mv題材尖銳又畫面露骨,但Sukie S大讚效果好,拍攝當天更大飽眼福,她笑說:「mv係用寫實、貼地嘅方式表達感情,做第三者係連一個平常人喺街度拖手呢啲動作都唔能夠做到,呢啲都係好掙扎。至於mv嘅裸露場面係保持真實感覺,雖然拍得好辛苦,但效果大家都覺得正,好滿意,我都大飽眼福,女主角好戲又身型好。」Sukie S笑謂Patrick指她的戲不夠黃呈欣好,所以今次才由專業演員演出。

mv截圖4
此外,近日Sukie S忙於做演唱會宣傳,出席音響展又頻去電台,每日生活極之充實,幸而大多時間都獲男友陪同,忙得嚟都心甜。

港台《2000靚歌再重聚》訪問