[Stars Girl] 麥皓兒Joey「演技好、成績好、心態好」

JoeyMak_ (8)
如果大家都有睇過 TVB嘅劇集《宮心計》,就會記得由佘詩曼飾演嘅劉三好一角,以「說好話、存好心、做好事!」 作為做人嘅宗旨! 今次在專訪中,小编發現麥皓兒亦以「三好」-「演好戲、讀好書、學好事!」來積極人生!
JoeyMak_ (2)

《演技好》:自2007年,麥皓兒參選香港小姐,進入最後八強,加入了娛樂圈!至今已經參與了多個幕前演出,除了曾擔任節目《東張西望》,成為一位出色的主持外, 更參演過不少劇集, 例如 劇集《梟雄》, 被前輩-黃秋生-秋生哥大讚好戲,近期《纯熟意外》- 飾演孖妹一角-「鴨仔同蛋蛋」, 以及《一屋老友記》- 飾演女鬼一角-「芳芳」,亦都得到觀眾同網民嘅好評!皓兒話:「 好多謝大家記得同鐘意我演嘅角色,最近出街同返工,大家見到我都係叫我做女鬼!估唔到做鬼做得鬼咁開心!,希望日後可以演多些不同類型嘅角色,例如學下詠春、跆拳,嘗試演打鬥戲等等,俾觀眾見到自己百變嘅一面!” 」説實話,小编亦被這女鬼在劇中出場時成功嚇了—跳!

JoeyMak_ (6)

《成績好》: 除了演技好, 皓兒學業成績亦非常優秀!雖然演藝工作很忙,但仍努力自我增值,用了三年嘅時間,考取了大學學位-BA(Hon)Business Enterprise awarded by University of Birmingham,更以一級榮譽的成績畢業!皓兒話:「雖然係讀書期間放棄咗好多拍劇嘅機會,但係讀書所學到嘅知識,係跟住自己一世的!希望自己各方面都可以不斷進步,所以覺得值得的!」

JoeyMak_ (11)
《心態好》: 作為一位藝人要犧牲幕前演出嘅機會,為學業目標奮鬥,確是難得!皓兒話:「性格及處事嘅心態決定一切,凡事只要堅持,never give up, 最終定能成功 !最緊要輸得起,贏得精彩! 更重要係享受每一個過程,自我檢討及增值,積極面對人生。」

JoeyMak_ (1)

在未來的日子,皓兒除了希望可以演活每一個角色,亦希望大家留意她對歌唱熱誠的一面,唱活歌曲! 當然亦不會浪費在學業上學過嘅知識,會學以致用,雙線發展,向商界進發,例如參與Marketing及Brand Building等等嘅工作!加油吧!皓兒!期待迎接您多元化的—面!

攝:Tommy Tang

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。