有種歌手何韻詩開演唱會搞社企 二百多個獨家贊助商全力支持

hocc_ (4)

「有種歌手」何韻詩日前於九龍城香港兆基創意書院舉行《Dear Friend》演唱會記者會,邀請了230個贊助商出席支持,當中百多個贊助商帶同紀念品出席。阿詩﹕「好多謝咁多人嚟支持我,仍然相信喺香港有咁好嘅人,好有人情味。」問到點解演唱會海報要用黑色,佢話﹕「黑色有好多層次,包含好多顏色喺入面」,意思就好似有好多人支持自己咁。

hocc_ (3)

問到演唱會進度,阿詩表示o依家度緊rundown同舞台:「今次會開四面台,至於會唔會加場就真係要睇下啲飛賣成點。今次啲飛冇咩陰影位,會盡量控制贊助商唔可以hold太多,保證最靚最貴嘅飛都可以買到,有七、八成嘅飛可以買。」

她表示今次演唱會的分別是自由度很大﹕「因為每一場製作費都要幾百萬,自己都不計成本,只係想台、燈、聲都好啲。嘉賓? 不嬲都冇嘉賓嘅,我覺得人哋入嚟係睇我,總之希望打破舊有嘅方法搞騷。」因為阿詩覺得以往紅館做騷方法好舊,想試新嘢。

hocc_ (2)

演唱會翌日就公開賣飛,阿詩話自己好緊張,仲一定會check住啲飛賣成點,再決定係咪會加場,佢又話﹕「其實就算加唔到場,呢兩場已經代表好多嘢,所有觀眾都係真金白銀咁買飛,都有二萬幾人。比起有啲人開十幾場,但有啲觀眾唔係真心支持嘅值得好多。」

同時阿詩亦剛成立了「十八種香港基金」,並會將演唱會贊助金入面一部份撥入基金,暫時數目有二十幾萬,自己也拎幾萬元加到總數有三十萬放落基金。

hocc_ (1)

被問到基金用途?阿詩話﹕「啲錢會用嚟幫助社區、小店、創作人,但係等我做咗演唱會先。呢個project喺之前做「十八種香港」時已經好想做,不過一路拖到o依家,其實「十八種香港基」係社企,唔係慈善基金。原因係慈善基金好多規範,反而社企就可以靈活啲支持下啲小店,幫助下啲有需要嘅創作人咁,不過都要睇情況,自己正式要點做都未知,要完咗演唱會先知。」

當日出席的其中一位獨家贊助商眼鏡品牌Via Eyewear 表示十分支持阿詩開演唱會:「我們公司認為型格、旅行、音樂都是無界限的,而阿詩嘅型像同我地嘅太陽眼鏡品牌好配合,一個無界限嘅有種人,一定要支持。」

文、攝:晴天口琴手

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。