眾演員戴拳套宣傳《忍不住的眼淚》

IMG_ (18)

早前男臣BB為《忍不住的眼淚》福音電影搞咗個擂台大比拼宣傳活動.出席藝人有:程芷渝 、艾美琦、男臣BB、曲赤、黃芊瑜、黃雅斯、鄭文輝、Walker、張鴻熙、林耀坤、September、嘉琪、連楟婷等。

IMG_ (14)

當日曲赤傷勢還未痊愈和男臣BB擂台決戰,曲赤話上到擂台係真打,唔會諗對方係唔係導演和朋友,有得打梗係去到盡啦。問到男臣BB佢話會錫住對手,始終曲赤仲未好返,唔想一拳K.O.佢,因為嚟緊仲有好多合作和宣傳,同時感謝 FFG 黃芊瑜贊助我哋場地。

IMG_ (15)

黃芊瑜"當日我係同Amy對打,心想一拳已經可以KO佢、但真打見她弱質纖纖已放下重拳、結果我倆比賽好似兩個BB打拳、下次再上擂台我會挑戰男演員。我知道艾美琦會係《忍》加長版出現.我哋嘅角色都係一個挑戰.我都好期待快啲拍.令到佢哋感情會更加好.希望大家會支持呢套福音電影

IMG_ (16)

艾美琦當日早上喺廣州提早坐車返嚟香港為《忍》做宣傳,導演男臣BB安排左我一個角色係加長版出現,我睇咗劇本,好期待快啲開拍。好感謝男臣BB俾咗個機會我飾演一套福音電影,因為曲赤早前帶咗我返教會,覺得所有事情都係最好嘅安排,嚟緊我會更加正面拍多啲戲唱多啲歌比大家,希望大家可以繼續支持我。

IMG_ (6)

程芷渝好開心再一次為《忍》做宣傳. 見到一班演員感覺好似一家人.剛係日本返嚟買咗好多手信俾大家,見到大家都好開心我都好開心,嚟緊嘅時間都係返大陸登台和係香港舞台劇及拍電影,無乜時間休息,想比自己係今年更加充實做多啲成績比大家睇,之前錄左一首歌《兩個人的呼吸》會用係福音電影《忍》插曲歌詞同《忍》故事一樣,好感謝男臣BB用佢呢首歌做插曲,下半年應該會同男臣BB有更多合作,希望大家會繼續支持我睇呢圖福音電影。

IMG_ (2)

之前完全沒有打拳經驗的鄭文輝(甜筒輝),當然唔敢在高手林立的FFG收陀地,而且得知曲赤曾經食過少少夜粥之後,更加唔敢落場打,不過到了活動的尾聲,佢都忍不住戴上拳套,裝模作樣一番,不過在一些專業拳手眼中,一睇就知佢流架啦。

IMG_ (4)

Walker 很長時間都沒有和電影中既演員聚在一起,好多謝FFG提供今次機會讓大家可以認識拳擊這項有強勁正能量的活動,也希望這種正能量可以擊退大家身邊一切負面的人和事.嚟緊《忍》會有加長版.希望大家會支持.同時感謝哥哥 #男臣BB.送左一盒美白牙齒禮物我.還有 程芷渝姐姐係日本買咗好多手信俾我哋所有人.我感覺到好幸福. 呢套福音電影令我多咗一家人.我會繼續努力唱好自己嘅歌.

IMG_ (12)

張鴻熙 雖然沒有報名,上去打擂台,活動尾聲同其餘<忍不住的眼淚>演員上擂台亂打一番,發覺打了短短一分鐘已經很累,做拳擊手真是不容易。最後感謝 #男臣BB 俾咗好多正能量我.令我更加充實搵到自己人生嘅方向。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。