王維德、麥德羅破天荒組「好德兄弟」 落區與性感女模拍《Jam德起》MV

IMG_ (9)「扮嘢王」王維德(Tony)和「舞王」麥德羅(Robert)組合的「好德兄弟」將於6月3日喺九展開騷啦!

跳出電視圈殺入歌壇初嘗歌手滋味的王維德這次與「舞王」麥德羅首次攜手合作,於6月3日晚假九展舉行處男演唱會「霹克好德兄弟演唱會」。

IMG_ (13)

 

日前兩人為拍攝新歌《Jam德起》MV落到中環街頭取景,歌曲玩味十足,富有《江南Style》味道,更為現時負能量多的香港社會帶來正面和開心的信息,十分有意義。
IMG_ (4)

MV中,主要是以玩和熱鬧為主,好德兄弟更臨時拉路人一齊跳舞,位位都十分落力,令到好德兄弟感到十分驚喜,麥德羅說:「估唔到香港都有咁多愛跳舞之士,不論中環大嬸、阿叔、OL、西裝友,定係老人家個個都跳得好落力,佢哋仲跳得好過我哋,哈哈!真係唔好睇少人哋!」

至於有無酬勞畀返有份參與的途人,王維德就笑言:「上鏡已經是最好的酬勞啦!哈哈!」

IMG_ (3)

另外,好德兄弟並邀請了三位性感靚模演出。其中一幕講述麥德羅與王維德爭女,麥德羅食緊軟雪糕之際,冷不防被王維德使用奸計用腳戥他,點知麥德羅一時失重心,跣手成杯軟雪糕意外地飛插中靚模的事業線,女模即刻嚇呆咗,全場工作人員就笑到彎腰,王維德笑曬「抵死」的話:「這個是意外收穫,真係完全估唔到,不過,事後都唔好意思。(有冇幫人家清潔?)哎呀,呢個更加唔好意思去做啦,即刻搵在場的女工作人員代勞。」
IMG_ (1)

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。