男神BB Youtuber 變新世紀福音電影導演 《忍不住的眼淚》正式開鏡

38

昨日男神BB於元朗德善堂為福音電影《忍不住的眼淚》舉行開鏡儀式。出席演員有甜筒輝、梁奕藍、程芷渝Milla、Walker、張鴻熙、周永恆、李豐盛牧師、許嘉浩Karl、黃芊瑜、柯嘉琪、周婉婷Lemon、曲赤、譚嘉琪、黃芊詠、吳狄敏、黃欣欣、September、林耀坤、張羽瀅Neko、李綽楹Sasa。

5

Milla話今次做《忍不住的眼淚》女主角,會以一個全新清純Look示人。亦以低價錢接拍這套戲,因為呢套戲係福音電影。我欣賞男神BB佢積極的心態。今日見到佢用導演身份拍廣告很用心,這套電影一定會好好睇,因為每一個細節佢都要求好高,好細心。今月7號我嘅慈善生日會,都係因為呢套戲,而有感而發。我希望送禮物給我的朋友,不用買禮物,把送禮物的錢,作為慈善捐俾有需要嘅人。我會繼續參與社區嘅活動,出歌和拍電影。希望大家繼續支持我。

12

周永恆都有出席活動,原來佢同梁亦藍由細玩到大,最近同男神BB做咗好朋友,所以今日都要出嚟支持梁亦藍和男神BB。見到好朋友做到監製和導演佢都覺得好開心。 嚟緊都會做幕後為主,我相信今次呢套《忍不住的眼淚》電影一定好好睇,因為劇本我都睇咗。O.M.G 最近同男神BB和曲赤排緊一首歌。見到佢努力嘅付出。每日做足18個小時,我相信佢一定會成功。

20

甜筒輝今次擔任監製,佢話男神BB由佢出道到而家不足一年,做埋導演真係同以前見到既佢好唔同。認識佢之前真係以為佢傻傻地。認識左之後發現佢嘅潛能好大,佢都好尊重我,我好欣賞懂感恩嘅人。由佢當初同我講夢境裏面見到嘅畫面,我教佢寫出嚟,估唔到佢用咗半日嘅時間將所有故事好細緻寫晒出嚟。我睇到劇本之後都流眼淚。

3

梁亦藍今次係《忍不住的眼淚》擔任執行監製。奕籃好感恩男神BB今次首次擔任執行總監。佢睇到男神BB每一日為呢套戲付出,仲要每晚排舞排到第二朝,所以我無論如何都要幫佢。今次我幫佢係無條件的付出。佢嘅能力真係唔係人人都做得到,我都會永遠支持佢。

33

周婉婷第一次為電影演出,好多謝男神BB比機會,昨日為德善堂拍TVC 希望男神BB 滿意她表現,未來都會歌影一同發展。

29

真係估佢唔到,唔洗一年就由一個普通YouTuber升呢做左導演,今次電影仲有好多藝人歌手參與演出。問到男神BB扮演乜嘢角色,佢話編劇、執導、策劃、統籌、演員都係佢,聽到都嚇一跳,好彩佢搵咗甜筒輝擔任監製,同梁亦藍執行監製,所以先咁順利,最重要感謝一班演員,女主角程芷渝和Walker及張鴻,男神BB話所有事情都係神嘅安排。

16

男神BB多謝每一個人都好樂意友情客串,當需要開會嘅時候佢哋願意抽時間取消自己嘅節目,所以真係好衷心感謝他們。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。