陳小春代言CANON EOS 80D 為圓導演夢影相拍片打好基礎

6

陳小春近日忙到連老婆應采兒都唔認得,既要做全新單曲《主題曲》宣傳活動,又忙於內地《歲月友情演唱會》巡迴演唱,在內地人氣爆燈的陳小春,繼早前和古惑佬五兄弟一起為上海大眾汽車Skoda Yeti代言後,又被國際相機品牌Canon睇中,擔任EOS 80D代言人,可以說是豬籠入水。

2

早前小春專程抽空拍攝Canon廣告相,小春透露私下的自己很喜歡拍照,尤其是拍家人和朋友,他說:「將屋企人、朋友共處o既一刻用相片紀錄低,對於我嚟講係一種享受。」小春心底其實還有一個導演夢,但至今還未有機會達成這個夢想,他說:「如果你問我唱歌、演戲之外仲想做啲乜,就一定係做導演,之前我冇乜點提過,係因為覺得未係時候,仲要收集多啲素材。我平時得閒就會用單反影下相、拍下片,當係實習住先!」

1
廣告相商要求小春入廚,並用相機拍下自己的製作的菜餚,他說:「其實我唔係太鍾意煮飯,因為唔叻,但今次拍廣告都應承咗煮,因為就算煮得唔好,影出嚟都唔會太差,哈哈!」原來平時小春偶爾都會煮飯給太太吃,試過煎牛扒慰勞應采兒,太太更讚小春廚藝了得,不過小春則謙虛表示,自已的廚藝和應爸爸相差太遠,他說:「我平時唔多煮飯,因為我外父煮o既飯真係冇得彈,有外父喺度,我就無謂獻醜啦。不過有時老婆叫到我都會煮,有機會我想學蘭州拉麵,可以整畀個仔帶返學校食。」

4

為拍攝廣告相,陳小春還去了街頭影人玩滑板,捕捉板仔們飛躍起來的動感一殺那,小春影相之餘自己也貪得意試玩滑板;另外小春還去了位於觀塘的Hidden Angenda 拍攝,這裡是小眾獨立音樂表演場地,常聚集著最地道、最統正的香港地下樂隊,對於喜歡音樂的小春來說,當然是樂意之至,還把握機會和現場樂隊交流了一番。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。