電影主題曲《在一起》MV 秦沛姜文杰父子兵上陣 2.8億點擊

IMG_ (13)

由姜文杰 (Benji)及其父親秦沛合演之國內公路電影《我的1000萬》於上周五(22日)上畫,Benji負責曲詞監之電影主題曲《在一起》MV則在上周四發佈,豈料上載不足24小時,QQ(騰訊)點擊率竟然高達令人難以置信的2.8億,同時間正在昆明做電影宣傳Benji得悉消息,真係嚇到O嘴,之後定過神來就忍唔住爆喊。

IMG_ (8)

Benji表示:「嗰日mv發咗上網個零鐘,已經有十萬點擊率,我好愕然,已經要開香檳慶祝,到第二日食緊晚飯,製片開咗個騰訊app嘅網頁俾我睇,睇到2.8億呢個數字,我呆咗好耐,喊囉!結果我冇食到飯,因為隻手喺度震,連夾餸都夾唔到,我當然都有whatsapp阿爸同阿妹,阿爸係好開心。我希望呢首歌嘅曝光率多帶挈到票房好啲,令自己有更多工作。」

IMG_ (6)

這部戲於去年在雲南取景拍攝,亦是Benji首次出任男主角,其實多年來他一直堅持靠自己,不想因父之名而獲取工作機會,至於今次為何破例父子合作,Benji說:「之前經理人提議話搵埋我老豆一齊拍,我係抗拒,直至我媽咪喺加拿大打俾我,話阿爸入咗行六十幾年,而家都七十歲,第日唔知有冇機會兩仔爺一齊拍戲,阿爸唔知幾時退休架喎,咁我諗諗下又係。我由細開始,阿爸喺香港同加拿大兩邊飛做嘢賺錢,我喺加拿大長大,好少同阿爸見面,尤其入行呢十幾年都冇好好哋同佢做過嘢,只係之前我同阿妹做《我不是明星》時,劇組偷偷哋叫咗阿爸做嘉賓,所以我覺得呢次會唔會係一個機會可以彌補父子相處嘅時間呢?所以我就接咗。」

IMG_ (4)

片中Benji飾演一個專拍微電影的寸嘴導演,有次遇上一個肯投資1000萬給他開戲的投資人,條件係要Benji搵到投資者離家出走的女兒擔任女主角,而秦沛飾演投資者派去隨Benji搵女的監視者,兩人沿路經過無數爭拗,最後秦沛竟發現Benji是他失散30年的兒子,戲內戲外都果然係父子兵上陣。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。