男神BB向陳淑蘭挑機 大家認為周永恆應該向蘭子反擊嗎?

10

周永恆早前參與ViuTV討論「賤格」的清談節目的拍攝,自言中途受侮辱而離席,在錄影廠爆粗,再次成為風頭躉,並與節目主持人蘭子結怨。

昨日(23日)周永恆(Roy)應本台節目主持人男神BB邀請,上【男神實驗室】受訪,回應事件。「最初我獲邀上ViuTV節目時,對方同我講係討論人性黑暗面。我還很認真打電話跟梁奕藍詳細傾左好耐,希望真係有啲信息帶到俾觀眾。點知上到去,全程覺得俾人玩。」

3

周永恆在訪問中透露,事後他有發信息詢問蘭子,他當眾受辱出醜,是不是蘭子想要的東西。他說他有自己的感受,而他的家人亦很不開心。男神BB追問Roy蘭子怎樣答,Roy說蘭子沒有回覆他。男神BB直言:「蘭子利用完你,令到佢個節目爆左,仲會理會你感受咩?」

8

男神BB越講越生氣,希望為阿Roy出番口氣:「蘭子的過去我也知道唔少。阿Roy,不如我跟你在IBHK開個節目,邀請蘭子上來,我地好好招呼佢。」可是阿Roy對男神BB的好意不感興趣:「大家不要再消費我的過去了,我已放棄做藝員好耐。我覺得自己是壞人,不能做到別人心中所期望的藝人。在別人眼中,藝人連屁都唔會放!」

1

Roy在訪問中還大談宗教觀:「我唔係好人,聖經都話沒有義人,一個都沒有!」Roy又說去年發生一連串事件,更被封為「世紀賤男」,自己的情緒管理又差,實在不懂得面對。靠自己不能處理,後來發現唯有信主,才能獲得前所未有的平安。

除了跟上帝的關係,男神BB更關心Roy跟阿Yu的關係:「有無諗過復合?」Roy卻說:「人生如戲,根本無可能。」同場受訪的梁奕藍,亦證實直至現在,阿Yu仍不想跟Roy再有任何瓜葛。

2

男神BB最後詢問Roy希望大眾怎樣看自己?「我已經無咩形象可言架啦!」Roy坦言,「不過我多謝仍然那麼多朋友支持我。我希望大家唔好只睇到我嘅陰暗面,我亦有光明面。至於Facebook鬧我嘅人,我真係有睇佢地啲留言,我亦好明白佢地嘅用心。有啲人係無理取鬧,有啲真係鬧得好應。我多謝大家繼續對我有興趣!」

7

梁亦藍,原來係大陸攞咗個金花奬,佢曾經都有嘗試過搵個阿yu,但最後都被拒絕,佢覺得應該係佢哋兩個人嘅事情,其他人應該俾啲空間佢哋,唔應該再起傷口灑鹽,佢都覺得主持人陳淑蘭講嘢過分左,應該要道歉。今次都好開心男神BB在節目幫阿Roy平反,真正嘅主持就應該好似男神BB保持中立,覺得今次做節目加深左認識男神BB,覺得對方頭腦轉數好快。嚟緊都會同男神BB合作一套電影,希望多多些火花。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。