「媽媽有個忤逆女」榮獲金花獎國際電影節2016最佳電影

17日前,《金花獎國際電影節2016》,「媽媽有個忤逆女」奪得最佳電影。片中飾演忤逆女的葉沛希分享得獎感受。

8 今次,係我第一次做女主角,亦係一個好好既經驗。由Casting到拍攝、制作、被提名、生日正日舉行頒奬禮,場內所有人為我唱生日歌⋯⋯每個過程都印象深刻。我一直都係孝順女,過往生日正日必會陪媽媽,但今年我選擇出席人生第一次屬於自己電影頒獎禮,到得獎那刻,媽媽表現得比我更興奮!

10 當晚穿著 Rosass 深藍色魚尾裙,突顯身材高貴優雅,多謝資深化妝師Sothy幫我設計髮型。

11

導演高峰眼見身邊人對父母關係疏離,缺乏溝通,所以決定用家庭做拍攝題材,希望喚醒身邊人要好好愛惜家人。「我們一直長大,他們一直老去」, 好好珍惜和他們相處時光,因為你不會知道他們何時會離開。高峰由故事編排,選址,配樂,剪片都花了好多心思,顯出佢對電影嘅熱誠。

2 獲得最佳電影獎後,李力持導演同我講:記住感覺,下次做返出來,成功就是演員!4 希望將來有更加多唔同嘅演出機會。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。