眾星出席 Sugar Sugar 甜品店開幕

IMG_ (1) 日前(18日)ME哥在大埔大美督Sugar Sugar 甜品店開幕,一班藝人朋友齊齊到場支持,出席藝人包括有:吳國敬、林雅詩、仙樂都、黃榕、孫佩儀(火爆象)、傅蘊盈、許芯悅、漢洋、范振鋒、趙永洪、植敬雯、喬寶寶等。

地址:大埔汀角路大尾篤村地下 (嘉興地產側)

IMG_ (6)

仙樂都、林雅詩、黃榕、火爆象見到ME哥開糖水舖,佢地四個又心動想開番間食肆,佢地話最鐘意食泰國野,最岩開番間泰國菜館。

IMG_ (2)

4月10日潑水節將近,仙樂都、黃榕、火爆象、傅蘊盈、許芯悅扮7仙女。

IMG_ (5)

象象話:潑水節其他仙女都好瘦好靚,所以近日開始積極減肥中,所以真系要努力d,3月27日 會係九龍城有個大型宣傳活動,當日既泰國服會比之前影造型照仲“性感”。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。