蘇慧恩新歌《愛到跌至谷底》發佈會 拍MV同好朋友 Kiss 覺得尷尬

17新人蘇慧恩(Ophelia)出席新歌《愛到跌至谷底》發佈會,模特兒師姐陳若嵐及何晞兒現身捧場支持,其他出席好友:包括有范振峰、王維德、黃經緯、王安生、陸俊賢、蕭凡軒、Nelson Cheung、潘一心等等,實行齊齊現身支持好友!

2

Ophelia大騷唱功獻唱新歌。曾參加《超級巨聲》、工展小姐比賽等等。Ophelia坦言自少已經很愛唱歌。

Ophelia表示會以創作人身份勇闖樂壇,對於唱片市道低迷,Ophelia說:「自己之前做好多主持工作,實行多方面發展,人生有唔同階段,自己想喺30歲前達成做歌手夢想,全家人都好支持我。」

7

今次MV男主角仲邀請左好朋友 Cman 飾演,當中仲有不少親嘴鏡頭, Ophelia 表示原來同朋友 Kiss 都幾尷尬,由於Cman 演譯得好投入個角色,就連Ophelia媽咪睇完,都有D討厭 Cman 呢個角色! Cman事後知道,都有點驚訝!

蘇慧恩 Ophelia – 【愛到跌至谷底 】MV

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。