程芷渝、李紫昕上IBHK宣傳賀年歌 紫雲天大師話男神BB2016有運行

1

男神BB日前邀請左程芷渝Milla、兒歌天后李紫昕Purple姐姐及Viggo上佢個IBHK節目,好多人想知道2016年運程,所以男神BB仲重金禮聘紫雲天大師同大家講解新一年運程。

2

Milla 同 Purple姐姐話紫雲大師好專業,仲幫佢哋睇埋電話號碼,真係唔講你唔知,紫雲天大師本身係皇極密碼師傅,男神BB都係紫雲天大師幫他改電話號碼令佢運程大大提升。Milla話今次做嘉賓真係得益良多, 第一次上嚟呢個節目,覺得個個都好Nice,主持人又好窩心,早前同男神BB和甜筒輝拍攝情人節MV才認識:已經有得睇啦,期待下一次合作,今年Milla 會出第一隻唱片,但主要以拍戲為主,希望有機會拍到古裝片。

6

紫雲天大師話男神BB今年2016年轉大運,無論財運、事業,桃花,都會更上一層樓,因為有三個吉星幫助,睇黎男神BB2016真係有運行。

9
李紫昕第一次接受ibhk 男神BB 訪問,宣傳我們的賀年歌,《心想必應》,感覺好好玩。最開心當然就是有大師指點我們手機號碼的各種預兆,超開心!

賀年歌 《心想必應》
主唱: 程芷渝 李紫昕 林雅詩 黃榕 鄭伊娜
作曲:鄭覬譽
填詞:鄧日榮

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。