曾德華:「大家唔好叫我做蜥蝪仔」自資6位數再出新歌 

IMG_0296

昨日曾德華(蜥蝪仔)Andy 大坑舉行38歲生日會,一班年青俊男美女藝人出席派對,出席包括有甜筒輝、男神BB、姚紫茵、曲赤、黃雅詩、趙展彤、馬端琳、朱紋希、金光、潘一心、郭浩皇、黃景瑜Kit、李進羿Kay、馬長龍及一班好友,Andy話上年生日一個人過,今年好開心有咁多朋友一齊過。

IMG_0243

Andy 話有大師同佢講,話蜥蝪仔這個名字太惡,叫佢今年唔好再用「蜥蝪仔」這個名,希望大家叫番佢做曾德華或者英文名Andy,新嘅一年會轉運。Andy仲自爆有新女朋友,女仔係圈外人,佢仲話今年情人節唔會孤單。

IMG_0246

第二隻歌好快推出,Andy自資5-6位數,全部由派傳單儲返黎。新國語歌走韓風路線,搵埋曲赤幫手,MV裏面唔少得一班好朋友,最重要係甜筒輝和男神BB,因為佢地係任何時候都俾咗好大嘅正能量我,不停支持我鼓勵我,好多謝佢哋。新嘅一年希望事事順利,身體健康,世界和平。

IMG_0295Andy之後仲同大家一齊去左拳王泰國餐廳食生日飯,講開星爺賀歲電影「美人魚」,大家都話好好睇,電影好有星爺影子。Andy同甜筒輝仲大爆以前同星爺合作開心事。

IMG_0290

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。