36c姚紫茵打碟比賽打入決賽

IMG_ (12)

性感女星姚紫茵Bonnie上星期在中環夜店參加了一個模特兒DJ比賽,雖然當晚只得5度,不過為比賽Bonnie穿上性感馬甲應戰。現場仲有好多粉絲仲拎埋我本寫真雜誌到場支持Bonnie,佢仲話為左當日既比賽,苦練左幾個星期。

IMG-20160203-WA0050
人氣爆燈的男神BB 都有現身支持Bonnie

IMG_ (4)

 

Bonnie話:平時打碟一向演出30-45分鐘左右,但今次既比賽時間系2小時,所以對我黎講都係一個挑戰 要推持住所有觀眾既氣氛 無冷場 。今次打入左決賽 為了決賽最近都在忙於訓練和排列演出歌曲 希望帶動全場氣氛 奪得冠軍 因為冠軍會有一萬元既現金奬品。 好期待 !8人之中突圍而出入到決賽已經好開心,雖然好想贏 但對手都唔弱 但最緊要自己盡左力去演出!輸贏都唔緊要。

IMG_ (1)

我參加今次既比賽係想證明到俾大家睇雖然我係一個模但我都係靠實力打碟!而唔係得個樣呃飯食,我16歲開始學DJ 打碟 18歲開始到外地登台!最緊要是感謝我的打碟師傅兼經理人DJ Missy Cecibabe 背後為我既訓練和支持!打造了一個實力派的我!

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。