[音樂] 蜥蜴仔《我最騎呢》MV 首播 出動法拉利撐場

IMG_1668

曾德華(蜥蜴仔)推出新歌《我最騎呢》,今日(22日)於銅鑼灣大坑新村街一間墨西哥餐廳舉行MV首播會。一班蜥蜴仔好朋友到場支持,當中包括:艾美琦、許嘉浩Karl、2Brother、曲赤、黃雅詩、甜筒輝、金光、袁晴晴Coco、穎芝、Kan Lam等,不過MV 女主角程芷渝Milla就因為病左,未能出席。
IMG_0713

蜥蜴仔於MV 首播中,即場親身演繹歌曲,並大跳螳螂舞。多謝一班支持他的工作人員、朋友對他不離不棄,不過今日有點美中不足,因為女主角Milla 未有在場分享喜悅,不過就叫Milla不要放在心中,即將再攪 part two 發佈會,到時叫Milla 再到場支持。

IMG_0675
蜥蜴仔仲話,黎緊週日,打算在街頭攪快閃活動,同現場朋友一齊大跳「螳螂舞」

MV:

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。